Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
o wszystkim

o wszystkim

Arbeitszimmermöbel

Na drogę wyniesiono kasę fiskalną, spośród jakiej padło prawie 4 tys. zł, przy były frytownice, lodówki, lada chłodnicza, całe szafy wnękowe zaaranżowania natomiast meble. Zginęły oraz cztery kamery. Wyprowadzono na drogę pełen zasób jedzenia. Mięso za tysiąc złotych sam spośród panów nacisnąłem na deptak, a Leszek wziął pieniądz z floty i rozproszył go około - odkładała te kapitały, oraz on wystawał również się przyglądał. Zatem całokształt odczuwaliśmy policjanci, jacy nie robili wyłącznie nic. Przebywali na bulwarze a patrzyli. Jeśli nastąpił mój typ, zamknięto drzwi tudzież na oczach Ahmeda zrywano płytki z przeszkody oraz roztrzaskano porcelanowy zlew o podłogę. Współmałżonek nie wytrzymał i wybił witrynę. Po telefonie Leszka znów przyjechali policjanci, zakuli Ahmeda i zawieźli go na posterunek. Drink spośród panów nadał się, jak opowiadała spośród nim poprzez telefon, że skradł z kebabu telewizor, i przekazał mi adres, skąd władała go odzyskać. Przedłożył się jak człowiek agencji ochrony. Bałam się sama prowadzić, wiec poprosiłam go, aby mi go odwiózł. W różnic stworzył uznaję to w dupie. Zaprezentowała obecne na policji, jednak tam stała zawiadomiona, że telewizor nie został zabrany także że jego odbiór istnieje moim kłopotem. Wspomógł nam przechodzień, który rzekł, że jego nasz posiada reputację przeprowadzkową, zadzwonił i dotarła ekipa, która wyniosła własne istocie. A przewaga do zera się nie nadawała, była zburzona po wiejsku. 23.01.2015 roku wniosła do prokuratury powiadomienie o nadużyciu z porcji nieważnej umowy najmu. Co nic, opiekun prawny Leszka Michał Rusak podczas wstępnego posiedzenia napisałem mi łatwo, że nie omija go, co Leszek robi, także że angażuje pisma, które on mu podejmuje, nie przeglądając ich. Aktualnie lokal został wypożyczony nowym gospodarzom (Egipcjanin z południa Dziki również odmienny z Pucka) - otworzyli King Kebab. Wykończyła spośród moim facetem wszystko. Kebab istniał unikalnym centrum przychodu rodziny. Na zdobycie lokalu, jego dojrzalszy remont także sprzedaż mebla oddali całe oszczędności. Już jesteśmy oboje bezrobotni nawiązujemy spośród zasiłków plus planujemy na wyżywieniu trójkę dzieci".

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post